Alle berichten
Artikel

B2B e-commerce - Een strategische keuze voor meerwaarde

Wat verwacht de markt van online platformen?

Pijl-4-01

4 belangrijke peilers waaraan een online platform moet voldoen:

  • Omnichannel
  • Experience management
  • Order and product managment
  • Flexibility and scalability

Waarom Magento als uitblinker?

Omnichannel

De functionaliteiten van Magento maken het mogelijk om de shopervaring van de bezoeker centraal te zetten. Zo kan je connecteren met je klanten via eender welk kanaal of apparaat. Ongeacht op welke manier een klant in contact treedt met jouw merk, zowel online als offline, wordt via Magento een gepersonaliseerde ervaring gecreëerd.

Experience management

Magento2 biedt verbeterde conversies door een one step checkout, snelle zoektechnologie, gepersonaliseerde content en nog zoveel meer. Om nog meer aan business to business noden te beantwoorden werden extra functionaliteiten toegevoegd zoals bijvoorbeeld: contractprijzen, aparte prijslijsten per type klant,...

Order and product management

Gebruiksgemak voor de e-commerce manager wordt verzekerd door middel van een vernieuwde back-end. Deze is volledig gebruiksvriendelijk ontworpen. Piekmomenten en snelle groei worden zo met gemak opgevangen. Ook dagelijkse taken kunnen makkelijk gemanaged worden door middel van het adminoverzicht, dat volledig naar eigen hand te zetten is.

Flexibility and scalability

Deze functionaliteiten worden eindeloos uitgebreid en ondersteund dankzij de grote open source community die dagelijks aan en in Magento werkt. Maar ook via de Magento Marketplace die fungeert als een soort App Store waarbij functionaliteiten worden aangeboden en kunnen worden geïmplementeerd in jouw webshop.

Bekijk onze Magento cases