E-mailmarketing

 — Wat mag er absoluut niet ontbreken in je onlinemarketingmix? Juist: e-mailmarketing. Het is de perfecte manier voor kwalitatief en persoonlijk klantencontact. Bovendien is het een pak kostenefficiënter dan klassieke kanalen zoals direct mail of printadvertenties. En de kers op de taart? Je kunt heel gericht communiceren waardoor de relatie met je klanten in sneltempo groeit.

160 indie

Van segmenteren tot meten

Bij Indie Group is personaliseren key voor kwalitatieve e-mailmarketing. Segmenteren kan op basis van voorkeuren, demografie en het gedrag van je klanten. Zo krijgen ze alleen in hun mailbox wat hen écht interesseert. Ook de instant meetbaarheid is een grote troef. Campagne verstuurd? Je ziet onmiddellijk wie de mail opende, doorklikte naar de website, … de perfecte basis om volgende e-mails te optimaliseren!

E-mailmarketing samen aanpakken?

Get into the mailflow

  • Boost de loyaliteit: we personaliseren de inhoud om aan sterke klantenrelaties te bouwen. Van verjaardagswens tot een nieuwe winkel in de buurt, de mogelijkheden zijn quasi eindeloos.
  • Hou de touwtjes in handen: de slaagkans is niet afhankelijk van externe factoren zoals algoritmen. Je houdt de controle zelf in handen en kunt je abonnees heel snel en kwalitatief informeren.
  • Meten is weten: zeker bij e-mailmarketing. Cijfers vormen de basis om bij te sturen, volgende campagnes te optimaliseren of jezelf een schouderklopje te geven natuurlijk!
  • Beperkte uitgaven: e-mailmarketing is zowat het meest kostenefficiënte communicatiekanaal. Het vergt geen grote investeringen zoals radio- of tv-spots en je ziet meteen resultaat.
  • Maak het jezelf makkelijk: automatische flows creëren? Onze experts helpen met welkomstmails, aanmaningen voor verlaten winkelmandjes, … Één keer opzetten en je plukt er langdurig de vruchten van.

Ons licht over jouw e-mailmarketing laten schijnen?

 — Van strategie tot uitvoering, we hebben alle knowhow in huis voor geslaagde campagnes.

E-mailmarketing in de praktijk