Waer Waters

 — Bij Waer Waters waan je jezelf in een luxeresort omringd door pure wellness. En dat in de breedste zin van het woord: van talloze wellnessfaciliteiten tot een high-end fitness, een stijlvol hotel en een culinaire prikkeling bij kaarslicht of ochtendzon. Hospitalty alom: en dat trokken we ook door in de email automation.

Waer Waters

Hospitality alom, ook op digitaal vlak

 — Een klant waarvoor hospitality centraal staat, da’s zeker. Het liefst verweven doorheen de volledige customer journey: van het online boeken tot het oprijden op de parking, het arriveren in de lobby, het openen van de hotelkamer, noem maar op. We hielpen Waer Waters een handje bij het opzetten van straffe e-mail automation op belangrijke momenten in de customer journey.

We hielpen deze klant trouwens al met een hoogtechnologische website waar service centraal staat met een ultra-gebruiksvriendelijk en vlot boekingssysteem. Voor deze case namen we dus de e-mail automation onder handen. Een uitdaging die we met glans samen afvinken.

Gepersonaliseerde email journeys op het juiste moment dankzij Dotdigital

Hoe val je op in een maalstroom van mails? Met gepersonaliseerde mails op precies het geknipte moment van de customer journey. Denk maar aan een mailflow volgend op een reservering, het verzilveren van een cadeaubon, of op jouw verjaardag met een unieke code. Het laat je je stiekem belangrijk voelen, iets wat niemand onberoerd laat natuurlijk. 

We klaarden de klus met geautomatiseerde e-mail journeys in het platform Dotdigital, trotse e-mail partner bij Indie Group.

WW EDITED DRONE 1 2

Een positieve ervaring op voorhand

Bij Waer Waters staat beleving centraal. Niet enkel tijdens je verblijf, maar ook in de aanloop naar je verblijf. Wanneer je boekt op de website via het reservatiesysteem, vloeit er waardevolle data door naar dotdigital. Denk hierbij maar aan data over jouw gekozen arrangement, de geboekte hotelkamer, het aantal personen en de verblijfsperiode. Data die het mogelijk maakt om een reeks gepersonaliseerde mails uit te sturen in de aanloop van een uitzonderlijk aangenaam verblijf. 

Na het boeken, krijg je als klant een reeks relevante mails met onder andere een bevestigingsmail met een overzicht, een mail met de belangrijkste FAQ, wat laatste praktische info en herinneringen, en zelfs de mogelijkheid om extra services zoals massages toe te voegen. Moeilijk om aan die verleiding te weerstaan natuurlijk, blame it on straffe e-mail marketing op het juiste moment. Het zorgt resoluut voor een positieve ervaring, zelfs vooraleer je effectief gebruikmaakt van Waer Waters’ aanbod. Gasten honger doen krijgen om richting Waer Waters te vertrekken, daar draait het om.

Wanneer klanten trouwe klanten worden

Je klant zijn verblijf is achter de rug. Je hoopt enerzijds dat ze een fantastische tijd gehad hebben, maar je hoopt natuurlijk ook dat je hem snel terugziet. Ook die ambities zijn in te vullen dankzij e-mailmarketing: een mail met een persoonlijke bedanking met bijhorende kortingscode en een uitnodiging tot het schrijven van een Google Review. Het zorgt allemaal voor een positieve ervaring achteraf. En dan is de toon natuurlijk gezet om snel dat nieuwe verblijf te plannen in Waer Waters. Misschien zelf iets langer, iets uitgebreider, iets luxueuzer.

Het meten van succes in een duidelijke dashboard

Meten is weten: ook bij e-mail marketing is het de regel. Hoeveel mensen openen mijn mails? Waar verlaten ze de mail? Hoe lang lezen ze gemiddeld? Klikken ze op iets? Het zijn de vragen waarop je in no time een antwoord formuleert dankzij dashboards. Ze laten je toe om boodschappen scherp te stellen, dingen aan te passen, en zo te gaan voor maximum succes.

Misloop geen klanten op belangrijke momenten

Ook aan de slag met straffe e-mail marketing? Goed idee als je je klant niet wil mislopen op de belangrijke momenten in de journey.
Helpen we je graag bij. Je roept maar.