Data-analyse als fundament
Data correct analyseren is een must om je performance marketing te optimaliseren. Verschillende databronnen centraliseren zorgt voor een single version of truth, een meetplan is cruciaal om die waarheid kwalitatief in te zetten. Voorspellen en beslissen doe je op die manier heel gefundeerd. Om een nog beter inzicht te verwerven kan marktonderzoek voor de nodige context zorgen.
Overzicht bewaren in het dashboard
Van specifieke campagnes tot bijzondere doelstellingen, dashboarding helpt data-analyse vlot verlopen. Als Google Certified experts centraliseren we de verschillende informatiestromen in één helder dashboard dat we continu aanvullen en bijsturen. Intuïtief, visueel en makkelijk interpreteerbaar: rapportage made easy.
In a nutshell
Grondige analyses en overzichtelijke dashboards zijn onmisbaar in jouw groeiverhaal. De mogelijkheden zijn legio en de resultaten heel verrijkend.
- Heldere KPI’s helpen om successen te meten en bij te sturen waar nodig. Wij helpen graag bij de interpretatie van de data!
- User tracking biedt nuttige info over hoe mensen je platform gebruiken. Ideaal om zo hun ervaring te optimaliseren.
- Waardevolle inzichten verwerven dankzij online user research en A/B-testing. Wat werkt en wat niet? De perfect basis van elke beslissing.
Wat je nu juist moet meten om tot heldere inzichten te komen?
— Een persoonlijk meetplan brengt dat mooi in kaart. Wij helpen je hier graag bij!
Analytics & dashboarding in de praktijk
Inhouse marketing, Analytics & dashboarding, Doelgerichte strategie, Performance marketing, Website development
Doelgerichte strategie, E-commerce met Shopware, Zoekmachineoptimalisatie (SEO), Analytics & dashboarding, E-mailautomation, Google, Shopware, Dotdigital