Ons traject
Cijfers, rankings. Ze zijn het resultaat van samen denken, filteren, peilen, beslissen, uitvoeren, … en permanent analyseren en waar nodig bijsturen. Dit zijn de stappen van ons traject, in vogelvlucht.
Ground zero – Website en webshop los van elkaar
- Colora-website en -webshop staan volledig los van elkaar
- Met de website bereikt colora onvoldoende de inspiratiezoeker en creatieveling
Strategie
Wat wil de klant?
Tijdens workshops met en voor klanten leggen we persona’s en hun customer journey vast: hoe gedragen ze zich online en offline? Wat zijn hun (verborgen) noden en verwachtingen?
Design
- Nieuwe website met UX-design: wireframes maken duidelijk hoe we de webbezoeker zo eenvoudig mogelijk kunnen bedienen.
- De website is geen zaak van de marketingafdeling alleen, ook interne productontwikkelaars en winkeluitbaters geven aan hoe de website aan hun behoeften moet voldoen.
Development
Aan het vertrouwde CMS van Sitecore koppelen we Magento, een robuust en schaalbaar e-commerceplatform. Alles gebeurt in nauw overleg met de IT-afdeling van colora.
Performance marketing
We walk the talk. Tijdens een KPI-workshop zetten we de onlinebusinessdoelen van colora om in KPI’s. Elke KPI krijgt een meetbare target. Zo weten we meteen of we op koers zitten of moeten bijsturen of optimaliseren.
The sky is the limit — Colora écht omnichannel! De komende 5 jaar zullen het belevingsplatform en de fysieke winkels verder naar elkaar toegroeien.
offline omzet online opgevangen
organisch verkeer
"De grootste eyeopener voor mij was niet alleen het uittekenen van persona’s, maar vooral hoezeer ze onderling kunnen verschillen"
~ Karen Ongena, marketingmanager bij Colora
Hey, ho, let's gooo!
Als end-to-end partner bouwen we samen aan jouw digitaal traject. Geen holle termen, wel een heldere strategie en resultaten om op te high-fiven!