Welke experten heeft Indie Group ter beschikking?
Onze Indie experten kunnen jouw organisatie versterken in volgende specialisaties:
Hoe verloopt zo’n inhouse samenwerking?
1. In het voortraject maakt de klant en Indie Group kennis.
In die eerste gesprekken wordt de scope met bijhorend budget bepaald én wordt reeds ingeschat welke marketing expert een fit zal zijn.
Die keuze wordt gebaseerd op de benodigde expertise, sector en offering, alsook zijn of haar persoonlijkheid.
Heeft jouw organisatie een sturend, verbindend of uitvoerend persoon nodig?
2. Tijdens de kick-off leren beslissingsnemers, zaakvoerder, marketeers of designers elkaar kennen.
Hier worden de nodige vragen gesteld en geluisterd.
- Waarop moet er gewerkt worden?
- Welke uitdagingen en doelstellingen zijn in kaart gebracht?
Praktische afspraken
3. Het klinkt simpel maar het is o-zo belangrijk… praktische afspraken!
Wie is de SPOC (single point of contact)?
- Waar mogen we parkeren om je klanten niet te hinderen?
- Hoe verloopt mailverkeer?
- Na een interne briefing & kick-off meeting met alle relevante collega’s, starten we op!
4. Daarna ligt de sleutel tot succes in onze samenwerking in de communicatie.
We hameren op een open communicatie, frequent overleg en na 4 à 6 inhousedagen: de eerste evaluatie in een reeks terugkerende evaluatiemomenten.
Op langere termijn houden we kwartaalmeetings waarin de juiste vragen gesteld worden:
- Welke meerwaarde werd er gerealiseerd?
- Dient ons digitaal marketingplan gewijzigd te worden?
- Zit de juiste persoon nog steeds aan tafel voor de aanwezige uitdagingen?
Op deze manier bouwen we verder aan een gemeenschappelijk succesverhaal!
Inhouse succesverhalen:
Design/UX, E-commerce met Shopware
Inhouse marketing, Analytics & dashboarding, Doelgerichte strategie, Performance marketing, Website development
Online Advertising, E-mailmarketing, Inhouse marketing, Doelgerichte strategie