Een naadloze ervaring voor jou en je klanten
Door het B2B serviceplatform bieden wij een gestroomlijnde ervaring, waar klanten gemakkelijk toegang krijgen tot producten en diensten. Daarnaast geven we jou als bedrijf volledig inzicht in bestellingen, voorraden en andere relevante gegevens. Dit resulteert in verbeterde efficiëntie en stelt jou in staat snel en accuraat te reageren op de behoeften van jouw klanten. Zo verhoog je op een efficiënte manier de klanttevredenheid.
Meer dan enkel e-commerce
- Snel bestellen: Heb je een overzicht in Excel of beschik je over artikelnummers/EAN codes? Bestel ze in één, twee, drie via de Quick order module. Volg ook gemakkelijk historische orders op en herhaal in slechts enkele clicks een eerdere bestelling.
- Service aanvragen: Beschik je over producten die jaarlijks onderhoud nodig hebben of waarvoor interventies aangevraagd kunnen worden? Centraliseer je aanvragen via het B2B serviceplatform en verlicht de workload bij je after sales.
- Facturen: Klanten krijgen een overzicht te zien van hun facturen en creditnota’s gecentraliseerd op één plaats.
- Project aanvragen: Producten op maat? Private label aanvragen? Verkoop op projectmarkt? Personaliseer je aanvraagformulier op het serviceplatform en laat klanten hun aanvragen online indienen.
- Retours: Vermijd telefoontjes, mails en fax om retours aan te vragen. Personaliseer je retourflow op maat van jouw organisatie.
- Loyalty programma: beloon klanten bij het halen van een bepaalde omzet, voeg gamification toe an het service platform en zorg voor een hogere customer experience.