Strategie & Planning

Succesvol online ondernemen start met een gerichte strategie en een realistisch plan van aanpak. Enerzijds heb je de strategie met daarin de doelstellingen van je online project. Anderzijds heb je het businessplan met productaanbod, redenen waarom klanten iets zouden kopen, een businessmodel met prijzen en marges, concurrenten, leveranciers, ....

Strategie en plan voor een online onderneming lijken qua opbouw op dat van een klassieke onderneming, maar bevatten toch ook een aantal heel specifieke elementen zoals online betalingen, verzendingen, retourbeleid, customer support, etc.

  • Strategische trajecten worden steeds uitgewerkt op maat van de klant. De aanpak zal worden afgestemd op de omvang en aard van uw organisatie.
  • Business modellen worden uitgewerkt op basis van de methode "Business Model Generation". Deze methode is visueel en geeft veel inzicht in het functioneren van uw business (online en/of offline).
  • Functionele analyses worden steeds opgemaakt in nauw overleg met de klant. In eerste instantie worden de hoofdlijnen tekstueel uitgewerkt en vervolgens gevisualiseerd op basis van wireframing.

Online Strategy

Focus voor je online onderneming Nog geen duidelijke online strategie? Geen probleem. Onze consultants helpen om uw doelstellingen op te stellen en deze ook te bereiken. Met een goed opgesteld plan...
Lees meer

Business Plan

Duidelijke propositie naar klanten Met een gezond en goed opgezet business plan bent u op uw gemak. U kan uw online onderneming rustig verder opbouwen zonder onderweg veel problemen tegen te komen...
Lees meer

Functionele Analyse

Een sterke basis voor technologische keuzes Hoe moet uw website of webshop er gaan uitzien? En op welke manier kunnen wij voor maximaal gebruiksgemak zorgen? Een uitgewerkte functionele analyse is de...
Lees meer