Meer kwalitatieve leads dankzij marketing automation

Door Laurens op do, 01/25/2018 - 11:23
Meer kwalitatieve leads dankzij marketing automation
Meer kwalitatieve leads dankzij marketing automation Door de digitale revolutie hebben veel ondernemingen dringend nood aan een digitale metamorfose om relevant te blijven binnen hun markt. Dat geldt ook voor de verschillende afdelingen binnen een organisatie. Zo wordt het voor sales en marketing steeds moeilijker om op efficiënte wijze kwalitatieve leads te genereren met het oog op meer...

Lees meer

De e-commerce trends in 2018

Door Victor op wo, 01/17/2018 - 10:15
E-commerce trends in 2018
De e-commerce trends in 2018 E-commerce verandert het landschap aan een razendsnel tempo. Steeds meer Belgische organisaties springen op de kar. Zo blijkt uit cijfers van Eurostat dat 21% van de Belgische ondernemingen al een webshop heeft. Ons land sluipt zo de top vijf van Europa binnen. Ook de stijging van online consumptie raast door. Volgens BeCommerce, steeg het aantal online aankopen door...

Lees meer

Van HTTP naar HTTPS

Door Laurens op do, 11/30/2017 - 14:12
van HTTP naar HTTPS
Van HTTP naar HTTPS Veilig online dataverkeer wordt tot op vandaag nog steeds belangrijker. De overgang van HTTP naar HTTPS is daarbij een belangrijke stap. Ook bij de Belgische online platformen neemt dit besef toe. Wat is HTTP? Waarom is HTTPS zoveel beter? Een migratie van HTTP naar HTTPS is belangrijk voor de privacy en de bescherming van gevoelige gegevens van online bezoekers. Bovendien kan...

Lees meer

Waarom je echt een meetplan nodig hebt

Door jonas op di, 11/28/2017 - 09:17
Waarom je echt een meetplan nodig hebt
Heb je echt een meetplan nodig? Ja, het verzamelen van data is enorm belangrijk! Data helpt je namelijk bij het definiëren van klantengedrag, het verbeteren van proces-efficiëntie en het optimaliseren van marketing campagnes. Je kan ook té veel dingen meten. De beschikbare informatie is vandaag namelijk enorm. Juist daarom is een onderbouwd meetplan een essentieel onderdeel van je digitale...

Lees meer

Marie-Marie maakt zich klaar voor de toekomst!

Door lorenzo op ma, 11/13/2017 - 10:04
Marie-Marie maakt zich klaar voor de toekomst!
Marie-Marie maakt zich klaar voor de toekomst! Marie-Marie is een prestigieuze familiezaak in Antwerpen, al meer dan 35 jaar bekend en gerespecteerd als de specialist in bed- en badlinnen. Vandaag zetten de twee zussen, Valerie en Laurence, het succesvolle bedrijf van hun ouders verder. De digitale eisen van de consumenten zien ze niet als een bedreiging, wel als een kans om hun eigen stempel te...

Lees meer

Boost je business: Hoe A/B testing jouw conversies verhoogt

Door lorenzo op ma, 10/30/2017 - 12:42
Boost je conversies met A/B testing
Boost je business: Hoe A/B testing jouw conversies verhoogt Al te vaak worden designs van online platformen en de daaraan gekoppelde online marketing campagnes op losse assumpties en buikgevoel gebaseerd. Ongeleide pijlen uitschieten en hopen iets te raken kan je proberen, maar dit is helemaal niet efficiënt. Een aantal zaken testen en meten om te zien wat het best werkt, dat is gerichte...

Lees meer

Customer journey: optimaliseer de customer experience van je klanten

Door lorenzo op do, 10/12/2017 - 13:18
Customer journey
Customer journey: optimaliseer de customer experience van je klanten Hoe zorg je ervoor dat je online platform en marketingplan zijn afgestemd op het proces dat je klanten doorlopen bij de aankoop en het gebruik van je producten of diensten? Door de customer journey of klantenreis in kaart te brengen. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar hoe sterk zet jij écht in op de weg die klanten afleggen tot...

Lees meer

Van social media strategie tot succesvolle social media kanalen | CID LINES

Door lorenzo op do, 10/12/2017 - 08:00
Van social media strategie tot resultaten voor CID LINES
Een geslaagde samenwerking op het vlak van social media marketing: van social media strategie, het creëren en beheren van een contentplan op maat, tot continu uitstekend presterende social media kanalen. Wat dit betekent in cijfers ontdek je hier! We vergelijken de prestaties op Facebook van dit contentjaar ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Neem contact op

Lees meer

Snel bovenaan de zoekresultaten met Google AdWords

Door Laurens op do, 06/08/2017 - 12:21
Snel bovenaan de zoekresultaten met Google AdWords
Snel bovenaan de zoekresultaten met Google AdWords Google AdWords campagnes lijken vaak zodanig voor de hand liggend dat ze ondermaats worden ingezet of zelfs gewoon vergeten worden. Nochtans is het nog steeds een uitstekende manier om snel bovenaan de zoekresultaten te staan voor belangrijke zoekwoorden. In dit artikel lees je waarom Google AdWords campagnes: nog steeds interessant zijn om in te...

Lees meer

General Data Protection Regulation

Door Laurens op wo, 05/24/2017 - 09:19
General Data Protection Regulation
De General Data Protection Regulation: bescherming van persoonsgegevens Om de snel en continu veranderende digitale economie extra slagkracht te geven, versterkt de Europese Unie haar focus op de bescherming van persoonlijke informatie van consumenten. Vanaf de lente in 2018 wordt de wetgeving uitgebreid met de General Data Protection Regulation (GDPR) of de Algemene Verordening...

Lees meer

Abonneren op RSS - Online Marketing