her.

 — Rebranding meets online strategy. Giovane werd omgetoverd tot her., een brand waar fun, vrouwelijkheid en klasse centraal staan. In een ideale wereld shoppen her. ladies ook online, maar hoe spreek je ze digitaal aan? Enter Indie Group.

her.
Klant her.
Website her.
her.

They named her Giovane, but she preferred her.

 — Flanders Fashion Design International (FFDI) is de holding achter 4 fashion labels van eigen bodem. #ikkoopbelgisch pur sang! Giovane – hun iets klassiekere damesmerk – wilden ze graag in een nieuw kleedje steken, een rebranding was dus aan de orde.

"There’s something about her."

her.itage towards future

Een onderbouwde strategie was essentieel om her. online te lanceren. Klanten van Giovane werden bevraagd – zowel online als in de winkels – om te weten hoe zij zichzelf zien en wat zij belangrijk vinden in hun online shopervaring. Daarnaast was er ook de ambitie om een nieuwe, jongere doelgroep aan te spreken. We bepaalden KPI’s, concrete doelstellingen, een duidelijk online marketingplan, … om de rebranding digitaal te verankeren.

Great online atmospher.e

De input uit de bevragingen diende als gefundeerde basis voor een webshop die één en al beleving uitstraalt. De 5 leading ladies kregen daartoe een prominente rol. We wilden echter ook de eerder ‘efficiënte shoppers’ coveren met concrete productcategorieën. Het resulteerde in een duidelijke, maar bovenal sfeervolle webshop in de kenmerkende stijl van her. Denk vieux roze, sprekende foto’s en krachtige statements.

De webshop werd gebouwd in Magento 2 en het bestaande ERP-systeem werd geïntegreerd voor een vlotte wisselwerking tussen online en winkelverkoop. Nieuwe producten worden zo direct in de webshop getoond, online bestellingen zitten meteen in het ERP-pakket. Efficiëntie troef!

She's everywher.e

De performante webshop was de eerste grote stap in het online verhaal. Momenteel werken we het online marketingplan verder uit met diverse digitale campagnes. here.'s to a strong online brand!

Cher.ish friendship

 — Sophia, Alice, Lucy, Emma & Olivia zijn 5 hartsvriendinnen die her. dragen. Elk met hun eigen karakter en levensvisie, maar met een gemeenschappelijke passie voor feel-good en mooie kledij. Het plan was om nieuwe winkels in te delen per persona, maar werkt deze indeling ook in een online omgeving? Als digitale partner wilden we doordacht kunnen adviseren. Een challenge tussen online en offline strategie was aan de orde om te komen tot een sterk merk.

Hey, ho, let's gooo!

Geen holle woorden of onbegrijpelijk jargon, maar een gesprek over de essentie.