
Second opinion: een ongeziene meerwaarde
De digitale noden van jouw bedrijf zijn het startpunt van onze kritische blik.
Als ondernemer kan je twee richtingen uit:
- je houdt vast aan je huidige aanpak;
OF - je staat open voor een second opinion en screent je business op eventuele opportuniteiten.
The choice is yours! Kies je voor optie 2, dan zijn wij graag je extern klankbord.
Benieuwd wat we voor je business kunnen doen?
Een verkennend gesprek.

Je bedrijf draait op volle kracht en je bent zeker van je plaats binnen de markt. Maar hoe kan je die plek verder bestendigen? Als online experts denken we met je mee.
Tijdens een kick-off meeting brengen we de noden van je bedrijf in kaart. Een externe kijk op je business kan immers wonderen doen om je eigen vizier te verruimen.
Even samenzitten?Detecteer je opportuniteiten.

Staat je bedrijf nog in de startblokken? Of ben je reeds een doorwinterd ondernemer? Een doordachte aanpak is onmisbaar in elke fase en in elke business. Daarom bespreken we eerst de doelstellingen en verzamelen we de nodige data.
Daarna zijn onze digitale experts aan zet. Ze analyseren en evalueren de huidige situatie en detecteren aan de hand van een audit de mogelijke opportuniteiten voor jouw business.
Eens het low hanging fruit gevonden, zetten we graag samen de nodige digitale stappen om je de vruchten te laten plukken.
Indie Group audits
Strategische audit
Een second opinion met betrekking tot je plannen? Onze strategische experts onderbouwen je jaarlijkse doelstellingen en denken ook verder.
Technische audit
Een frisse wind laten waaien met een nieuwe, technische partner? Of heeft je business nood aan een nieuw platform? Op basis van de technische analyse detecteren wij mogelijke opportuniteiten binnen het huidige kader en framework.
Performance audit
Waar zit het low hanging fruit voor jouw bedrijf? Na een uitgebreide analyse van de huidige kanalen en marketingstrategie, geven we gericht advies om je marketing een boost te geven.

Second opinion voor jouw business
Een gratis gesprek over wat je met jouw business nog allemaal kunt bereiken, zegt je dat iets?