Download onze whitepaper '5 essentiële vragen om je agency te stellen' en ga voor succes. 🚀
In onze whitepaper delen we 5 cruciale vragen die je aan jouw agency moet stellen met het oog op de toekomst. Door deze vragen te stellen, versterk je niet alleen je samenwerking, maar haal je ook het maximale uit de marketinginspanningen.
Laat jouw potentieel niet liggen
Er zijn verschillende redenen waarom de samenwerking met een agency stroef kan verlopen. Zolang jouw agency zich niet verdiept in jouw business, blijven marketinginspanningen oppervlakkig en raken ze niet de juiste snaar bij jouw doelgroep. Of, er is een gebrek aan duidelijke KPI's om succes effectief te meten. Bovendien is de digitale wereld steeds veranderend, en wil je dat jouw agency vooroploopt op vlak van marketing en technologie.
Indie Group, het agency van vandaag en morgen.
Voor jouw business
Als agency kijken we verder dan het topje van de ijsberg. We duiken verder dan datgene wat jij belangrijk vindt. We denken ook na over wat jouw klant belangrijk vindt en wat hem op vandaag misschien tegenhoudt, want het zijn uiteindelijk zij die we over de streep zullen trekken.
Met concrete cijfers
We stellen duidelijke metrics en KPI's voorop bij het begin van jouw traject. Zo meten we effectief het succes van onze campagnes voor jouw bedrijf. Bijzonder resultaatgericht en transparant. No hurt feelings, wel blije gezichten aan tafel.
Altijd up-to-date
Onze experts zijn altijd up-to-date van de laatste ontwikkelingen op vlak van marketing en technologie. Door opleiding en interne kennisdeling bijvoorbeeld. Zo blijven onze messen vlijmscherp om jouw concurrent te verslaan in een digitale strijd.
Yep, we walk the talk.
30% lagere Cost per Lead
We verlaagden de Cost per Lead voor onze klant die zowel op de B2B als B2C markt gefocust is. Hoe? Door ad-interim een marketing manager te plaatsen, die moedig op zoek ging naar de noden van de klant. Het resultaat? Een sterke strategie waardoor de klant niet langer puur afhankelijk is van externe leadgeneratoren.
- Dries Gansbeke, Account Manager
Omzetstijging van 15%
Onze klant, een internationaal B2B-bedrijf sterk gefocust op sales, wilde de service voor de verschillende dealers verbeteren. Hoe? Door op onze expertise te rekenen voor een B2B-platform op maat van de klant. Inclusief e-mail automation. Het resultaat? Een omzetstijging van maar liefst 15% en een betere connectie met de dealers.
- Matthias Dedeurwaerder, Account Manager
Herpositionering met go-to-market
We ondersteunden voor onze klant de marketingmanager en het bijhorende team met onze expertise. We zetten de branding en positionering op punt vanuit een doordachte strategie. Daarna gidsten we de klant door een concreet go-to-marketplan om zowel bestaande als nieuwe klanten te triggeren.
- Lorenzo Schouppe, Team Lead Performance Marketing
Feedback van
onze klanten
"De grootste eyeopener voor mij was niet alleen het uittekenen van persona’s, maar vooral hoezeer ze onderling kunnen verschillen"
~ Karen Ongena, marketingmanager bij Colora
Feedback van
onze klanten
"Marketing is als een geslepen diamant: er zijn vele facetten aan maar elk facet op zich is niet veel waard. De kracht zit in samen. Dat is ook meteen de reden waarom wij van bij aanvang een omnichannel-verhaal voor ogen hadden. Bricks & Clicks, die werken samen"
~ Steven Boelens, co-founder Baunat
Ontdek nog meer straffe cases
Doelgerichte strategie, E-commerce, Performance marketing, E-mailmarketing, Online Advertising, Design/UX, Shopware, Meta, Brevo
Inhouse marketing, Analytics & dashboarding, Doelgerichte strategie, Performance marketing, Website development
Design/UX, E-commerce met Shopware
Custom development, Design/UX