Kenniscentrum

Sharing is caring. E-books, templates, tools, infographics, ...

  • CX The CDO Afbeeldingen Infographic CX The CDO De groei van Chief Digital Officers duidt op het groeiend belang van Business en strategie wanneer we over digitale technologie spreken. Download
  • CX Customer experience afbeelding Infographic CX Visual definition Customer Experience = het verschil tussen de belofte in marketingcommunicatie en hetgeen de klant daadwerkelijk ervaart. Download
  • CX communicerende vaten afbeelding Infographic CX Comunicerende Vaten De communicerende vaten in een bedrijfscontext zeggen dat wanneer er een parameter zakt, de volledige klantenervaring daalt. Download
  • CX Constante afbeelding Infographic CX De Gouden Constante In de rivier stroomt continu nieuw water toe, toch blijft de rivier onveranderd - Heraclitus Download
  • CX Customer empathy afbeelding Infographic CX Customer empathy Marketing gaat over wat de mensen vragen en hoe het continu veranderd. Hiervoor zijn er een aantal onderzoekstechnieken. Download
  • CX 10 stappen voor de ultieme klantenbeleving afbeelding Infographic CX Ultieme Klantenervaring 10 Stappen naar de ultieme klanten ervaring voor jouw merk Download
  • CX SWOT Analyse Afbeeldingen Infographic CX SWOT Analyse Breng je interne en externe bedreigingen en kansen in kaart met een good old swot-analyse. Download
  • Kopie van CX Business Design Methoden Afbeeldingen Infographic CX Business design methoden Je organisatie ontwerpen rekeninghoudend met processen, concurrenten en product-markt combinatie Download
  • DMU Infographic B2B E-commerce de DMU Je verkoopt niet enkel aan de CEO of zaakvoerder. Algemeen beschouwd kan een DMU uit verschillende personen bestaan, elk met een eigen rol. Download
  • JTBD meets journeys 1 Infographic B2B E-commerce Jobs-To-Be-Done “Voor welke taken of jobs zou een bepaald persona mijn website bezoeken?” Dat is de vraag die je moet stellen om de jobs-to-be-done in kaart te brengen. Download
  • Micromomenten Infographic B2B E-commerce micromomenten Micromomenten zijn kleine, doch cruciale stapjes in de customer journey. Een micromoment zit vol intenties. Samengevat gaat het om deze 4 ‘I-want-to-moments’. Download
  • Types JTBD Infographic B2B E-commerce types Jobs-To-Be-Done ‘Jobs’ in de ruime zin van het woord, er kan een onderscheid gemaakt worden tussen functionele jobs, emotionele jobs en sociale jobs. Download