Alle berichten
Artikel

Groeien met je bedrijf?

Vanuit jouw kernverhaal en doelstellingen naar een groeiplan.

Groei kick-starten

Waar de groei vinden?

Groei kan veel betekenen. Maar in ons geval, ligt de focus op het groeien in termen van omzet. We gebruiken daarvoor ons get-keep-increase model.

Eenvoudig uitgelegd zijn er niet zo heel veel manieren om als business te groeien.

  • je haalt nieuwe klanten binnen (get customers) ;
  • je doet er alles aan bestaande klanten te behouden (keep customers) ;
  • je ontwikkelt initiatieven die er toe leiden dat bestaande klanten meer van je afnemen (increase customer).

Met onze groeiworkshop krijg je een overzicht van alle kansen die zich voordoen om jouw bedrijf of merk te doen groeien.

Ik wil een groei workshop.

Groeikansen strategisch kiezen.

Na de workshop heb jij als bedrijf of merk een totaal overzicht van alle opportuniteiten die je kan aangrijpen om verder te groeien. Uiteraard is hiermee de kous niet af. Wil je op een structurele manier groeien, dan zijn de opportuniteiten en acties logisch gecoördineerd en georchestreerd. We noemen dit een groeiplan.

Ik wil een groeiplan.