E-book: Customer Experience
Customer Experience, het lijkt wel de ‘holy grail’ van de marketeer. En terecht! Echte ‘waarde’ in het hoofd van de klanten is immers vooral gebaseerd op hun ervaring en beleving. We kunnen dus best klantbeleving tot de kern van onze digitale transformatie verheffen. Hoe je dat doet hebben we netjes voor je samengevat in een eenvoudig 10-stappen-plan. Deze 10 stappen worden uitvoerig toegelicht in ons e-book.
Download e-book
Customer Experience
In dit e-book hebben we ons de vraag gesteld wat de succesfactoren van echte toonvoorbeelden van de ultieme klantbeleving zijn. Zo keken we bijvoorbeeld naar Amazon. En dichter bij huis naar Tomorrowland. We gingen vervolgens op zoek naar wat we daar als onderneming of merk nu van kunnen opsteken. We kwamen doorheen deze reis tot de conclusie dat deze organisaties competitie weet te overstijgen omwille van die focus op het bieden van de ultieme beleving. We leerden ook dat het bieden van zo'n ultieme klantbeleving geen evidentie is. Maar wel zeker mogelijk met een structurele aanpak om steeds beter te worden in het bedienen van je klanten.
Leer hoe jouw organisatie de competitie in zijn sector overstijgt.
- Customer experience of klantbeleving echt goed begrijpen.
- Een framework om continu de klantervaring op te schalen.
- Een actieplan te maken voor de ultieme customer experience.
- Een 10-stappen-plan naar geslaagde implementatie.
Download nu. Start morgen met bouwen aan betere klantervaringen.
Start nu met het bouwen van de ultieme klantbeleving.
Download het boek en ontvang je stappenplan.