Alle events

Summer School - Til je social ads naar een hoger niveau

Ontdek het potentieel van social advertising in jouw marketingmix en maak strategische keuzes met campagnes die wél converteren. Een hands-on training van 4u met focus op Meta, LinkedIn, Pinterest & TikTok. Klaar om te converteren met social ads?

Summer School - Til je social ads naar een hoger niveau
Foto Julie

Social advertising als onmisbaar deel van jouw online marketingmix.

Of je nu net gestart bent met adverteren op sociale media of al een basiskennis hebt, deze training tilt jouw advertenties naar een hoger niveau. We leggen de focus op best practices voor kanalen als Meta, LinkedIn, Pinterest en TikTok. 

Meet your teacher: Julie, Performance Marketeer bij Indie Group!

Julie combineert stevige technische kennis met een scherpe strategische blik, en weet precies hoe je social advertising inzet voor échte business impact. Van slimme accountstructuren en KPI's tot kanaalstrategie en budgetverdeling - Julie gidst je door het volledige landschap van social advertising.

Welke content werkt écht op TikTok? Hoe vertaal je een B2B-aanbod naar een performante LinkedIn-ad? Wat zijn de juiste formats voor de verschillende fases van je funnel? Julie combineert data met creatieve invulling. 

Socialads

Een bom aan tips & tricks voor social advertising. Op één namiddag.

Als marketingmanager of marketeer heb je nood aan scherpere keuzes, betere resultaten en een duidelijker beeld van hoe social ads passen binnen jouw bredere marketingstrategie. Dit staat er op de agenda:

  • Leer betere, strategische keuzes maken per kanaal, doelgroep en funnel-fase
  • Begrijp hoe een slimme budgetverdeling het verschil maakt 
  • Ontdek hoe je de juiste content en campagnestructuur inzet per platform volgens de voor-en nadelen van elk platform
  • Het belang van conversietracking om jouw succes te meten 
  • Krijg hands-on tips en inzichten via real-life cases bij Indie Group
  • Een interactieve Q&A om jouw eigen case te bespreken

Uitwerkingcase2

Geen holle theorie, wel een real-life case.

Geen theorie om daarna te vergeten, maar meteen toepassen in de praktijk. Tijdens de training werk je aan een real-life case waarmee je jouw strategisch én creatief denkvermogen aanscherpt. Samen vertalen we doelen naar concrete campagnes, van doelgroepsegmentatie tot advertentiecopy en optimalisatie.

We houden de groep bewust klein (max. 12 pers.), zodat er ruimte is voor échte interactie, persoonlijke feedback en begeleiding op maat.



Praktische informatie

Wat? Een lesnamiddag over social advertising tegen betaling

Wanneer? Donderdag 4 september van 13u tot 17u

Waar? Indie Group - Kortrijkstraat 75, 8550 Zwevegem

Prijs? 195 EUR

Inbegrepen? Volledige slide deck incl. praktische werkdocumenten én food & drinks op ons terras achteraf!

Neem jouw huidige social ads aanpak onder handen tijdens deze opleiding!

Neem jouw huidige social ads aanpak onder handen tijdens deze opleiding!

Wil je graag deze leerrijke namiddag bijwonen? Schrijf je in via het formulier hieronder! Na inschrijving bevestigen we jouw aanwezigheid nog in een aparte mail. Deze sessie kost 195 EUR per persoon.

Schrijf je nu in!