De kracht van datasegmentatie voor persoonlijke campagnes die wél converteren
Onpersoonlijke content is passé. Een one-size-fits-all benadering van leads en klanten faalt. We verkiezen content die persoonlijk is, afgestemd op onze voorkeuren. Hoe doe je aan datasegmentatie zodat je campagnes converteren? Dat ontdek je in deze ontbijtsessie.
Van one-size-fits-all naar een aanpak die wél converteert.
Stuur je nog steeds dezelfde mails naar al jouw contacten? Krijg je amper grip op welke leads écht klaar zijn om te kopen? Niets frustrerender dan marketinginspanningen die weinig opleveren.
Tijd om verder te kijken dan generieke marketingcampagnes, en de kracht van datasegmentatie te ontdekken.
Tijdens deze ontbijtsessie ontdek hoe je jouw data logisch structureert, jouw klanten en leads opdeelt in segmenten en hoe je overgaat tot actie met persoonlijke content. Dit staat er op de agenda.
Praktische informatie
Wat? Een GRATIS ontbijtsessie
Wanneer? Woensdag 17 september van 08u30 tot 10u30
Waar? Indie Group (Kortrijkstraat 75, 8550 Zwevegem)
Wat leer je concreet tijdens deze ontbijtsessie?
- Fundamenten van datasegmentatie
Hoe segmenteer je om je leads en klanten niet langer als een grote, onoverzichtelijke massa te behandelen, maar als groepen met eigen kenmerken en behoeften.
- Van segmentatie naar actie
Hoe vertaal je inzichten naar gerichte acties die je leads sneller door de funnel loodsen en je klanten aan jou blijven binden?
- B2B en B2C case toegelicht
We nemen je mee door een B2B en B2C case die resultaat opleverde.
Ben jij erbij op 17 september?
Ga aan de slag met jouw database met inhoud die persoonlijk en relevant is, én haal meer rendement uit jouw inspanningen.