Alles kan altijd beter

Heeft u een webshop, maar lost deze de verwachtingen niet in? Trekt ze onvoldoende bezoekers of levert ze te weinig omzet op? Een situatie waar we bij Indie Group regelmatig mee te maken krijgen. In de praktijk kunnen er veel oorzaken zijn voor het uitblijven van het echte succes. Het kan liggen aan het aanbod, design, gebruiksvriendelijkheid, technologie, marketing en nog vele andere factoren. Wat de belangrijkste oorzaken zijn blijkt na een eerste analyse van de bestaande webshop door middel van een health-check. In deze health-check gaan wij de gezondheid van uw webshop na. 

Ademruimte

Het boosten van je webshop is een traject voor je online onderneming waarbij eerst gekeken wordt in welke mate je webshop nog voldoet aan de normen van vandaag en aan jouw plannen voor de toekomst. 

Kleine aanpassingen, versie upgrades en een design-boost kunnen wonderen doen en "verbranden" geen marketing budget. En dat is een heel belangrijk aspect! Met de boost van je webshop houd je nog ademruimte over om je online onderneming nieuw leven in de blazen. Door vooral het online marketing vliegwiel in gang te trekken en niet a priori opnieuw in technologie te investeren.

Methode

Het optimaliseren van een webshop is een iteratief proces; keer op keer onderdelen verbeteren om het succes te vergroten. Hiervoor werken de Indie Group consultants met het DMAIC proces (Six Sigma), wat staat voor: Define, Measure, Analyse, Improve en Control. Deze methode wordt gecombineerd met Internet Scorecards en 74 optimalisatie tools. Onze manier van werken zorgt voor duurzame groei van uw resultaten: meer bezoekers, betere conversie, grotere waarde per aankoop en terugkerende klanten.