Customer journey: optimaliseer de customer experience van je klanten

Customer journey
Customer journey: optimaliseer de customer experience van je klanten Hoe zorg je ervoor dat je online platform en marketingplan zijn afgestemd op het proces dat je klanten doorlopen bij de aankoop en het gebruik van je producten of diensten? Door de customer journey of klantenreis in kaart te brengen. Dat klinkt vanzelfsprekend, maar hoe sterk zet jij écht in op de weg die klanten afleggen tot...

Lees meer

Van social media strategie tot succesvolle social media kanalen | CID LINES

Van social media strategie tot resultaten voor CID LINES
Een geslaagde samenwerking op het vlak van social media marketing: van social media strategie, het creëren en beheren van een contentplan op maat, tot continu uitstekend presterende social media kanalen. Wat dit betekent in cijfers ontdek je hier! We vergelijken de prestaties op Facebook van dit contentjaar ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Neem contact op

Lees meer

Omnichannel: de voordelen voor B2B

Omnichannel: de voordelen voor B2B
Omnichannel: de voordelen voor B2B Lees je dit artikel op je laptop of op je smartphone? Of op je tablet misschien? Met rasse schreden is technologie steeds prominenter aanwezig in onze dagelijkse activiteiten. De lijn tussen onze verwachtingen op vlak van online kanalen en offline ervaringen vervagen. Er vloeide al veel inkt over multi- en cross-channel strategieën, maar vandaag is omnichannel...

Lees meer

Magento 1 blijft (voorlopig) ondersteund

Magento 1 blijft (voorlopig) ondersteund
Magento 1 blijft (voorlopig) ondersteund In november 2015 werd de eerste versie van Magento 2.0 in het leven geroepen. Op vandaag beschikken de belangrijkste logistieke en payment providers over een module voor de 2.X versie van het open source e-commerce platform. Toch draaien er ook nog veel webshops succesvol op de Magento 1 technologie. Door de komst van Magento 2 heerst bij deze webshop-...

Lees meer