Meer kwalitatieve leads dankzij marketing automation

Door Laurens op do, 01/25/2018 - 11:23
Meer kwalitatieve leads dankzij marketing automation
Meer kwalitatieve leads dankzij marketing automation Door de digitale revolutie hebben veel ondernemingen dringend nood aan een digitale metamorfose om relevant te blijven binnen hun markt. Dat geldt ook voor de verschillende afdelingen binnen een organisatie. Zo wordt het voor sales en marketing steeds moeilijker om op efficiënte wijze kwalitatieve leads te genereren met het oog op meer...

Lees meer

De e-commerce trends in 2018

Door Victor op wo, 01/17/2018 - 10:15
E-commerce trends in 2018
De e-commerce trends in 2018 E-commerce verandert het landschap aan een razendsnel tempo. Steeds meer Belgische organisaties springen op de kar. Zo blijkt uit cijfers van Eurostat dat 21% van de Belgische ondernemingen al een webshop heeft. Ons land sluipt zo de top vijf van Europa binnen. Ook de stijging van online consumptie raast door. Volgens BeCommerce, steeg het aantal online aankopen door...

Lees meer

Van HTTP naar HTTPS

Door Laurens op do, 11/30/2017 - 14:12
van HTTP naar HTTPS
Van HTTP naar HTTPS Veilig online dataverkeer wordt tot op vandaag nog steeds belangrijker. De overgang van HTTP naar HTTPS is daarbij een belangrijke stap. Ook bij de Belgische online platformen neemt dit besef toe. Wat is HTTP? Waarom is HTTPS zoveel beter? Een migratie van HTTP naar HTTPS is belangrijk voor de privacy en de bescherming van gevoelige gegevens van online bezoekers. Bovendien kan...

Lees meer

Waarom je echt een meetplan nodig hebt

Door jonas op di, 11/28/2017 - 09:17
Waarom je echt een meetplan nodig hebt
Heb je echt een meetplan nodig? Ja, het verzamelen van data is enorm belangrijk! Data helpt je namelijk bij het definiëren van klantengedrag, het verbeteren van proces-efficiëntie en het optimaliseren van marketing campagnes. Je kan ook té veel dingen meten. De beschikbare informatie is vandaag namelijk enorm. Juist daarom is een onderbouwd meetplan een essentieel onderdeel van je digitale...

Lees meer